افتتاح حساب ترکیه

صفر تا صد افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب ترکیه

صفر تا صد افتتاح حساب در ترکیه

دریافت ویزا کارت ترکیه

در شرایطی که شما می خواهید به سفر یا خرید جهانی بپردازید ، هزینه اقساطی یکی از اصلی ترین مواردی است که ممکن است داشته باشید. از آنجا که رهبران در ایران با سیستم جهانی ارتباط ندارند ، پیوسته موارد زیادی در مورد جابجایی پول به خارج از کشور و خرید اینترنتی وجود داشته است. خوشبختانه با استفاده از کارتها ، مثلاً MasterCard ، Visa Card و American Express می توان بخش بیشتری از این موضوعات را برشمرد. این کارتها به شما امکان خرید و استفاده جهانی می دهند و دیگر نیازی به استرس در پرداخت هزینه های دیگر در کره زمین نیست.


شاید احتمالاً بی دردسر ترین روش پرداخت با استفاده از کارت ویزا ، امکان خرید در وب برای شما امکان پذیر باشد. بدیهی است که افراد زیادی تصور می کنند که ویزا کارت  فقط برای دبیت است که یک اشتباه  است.   و این حالت به تدریج مناسب برای اکثریت قریب به اتفاق است که گذشته ای از کار مشترک در بانکهای خارج کشور ندارند. برای این وضعیت ، به منظور خرید آنلاین از طریق Visa Card ، ابتدا بایدبا بازکردن حساب بانکی ویزا کارت خود را شارژ  کنید.


برای به دست آوردن کارت ویزا ، باید یک حساب را در یک بانک خارجی باز کنید ، و پس از آن می توانید با پیش فرض کردن آن حساب ، خریدهای اینترنتی را با کارتهای خود انجام دهید. به همین دلیل ، باز کردن تراز مالی در ترکیه می تواند انتخاب مناسبی باشد. بدیهی است که هر ملتی در خرید اینترنتی محدودیت هایی را اعمال خواهد کرد و ایده آل است که قبل از انتخاب ملت ، با متخصصان ما صحبت کنید.


بخشی از اشتغال کارتهای MasterCard و Visa عبارتند از:


به عنوان مثال خرید از سایتها ، خرید از Alibaba ، خرید از آمازون ، خرید از eBay


به این نکته توجه داشته باشید که بانک های ترکیه ماهانه برای نگهداری پول شما هزینه ای را از حساب شما کسر خواهند کرد. البته این هزینه های نگهداری مربوط به حساب های می باشد که هیچ فعالیت را ندارد. اگر ماهیانه حساب شما گردش داشته باشد و یا هزینه های فاکتور آب و برق را از طریق حساب خود پرداخت کنید، بانک مربوطه از شما هزینه نگهداری پول را کسر نخواهد کرد