افتتاح حساب ترکیه

صفر تا صد افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب ترکیه

صفر تا صد افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب بین المللی

این روزها با توجه به موانع و پیچیدگی‌های روابط دیپلماتیک ایران با اغلب کشورها، سیستم بانکداری ایران ارتباط موثری با بانک‌های معتبر جهانی نداشته و توانایی ارائه خدمات بین‌المللی به شهروندان ایرانی را ندارد.

برای افتتاح حساب بین المللی به لینک زیر مراجعه کنید : https://www.aloapply.com/open-bank-account-in-turkey/

از این رو ایرانیانی که قصد سفر، خرید، پرداخت شهریه دانشگاه، ثبت‌نام آنلاین و هر گونه تجارت در کشورهای دیگر را دارند، امکان دریافت کارت اعتباری و خدمات بانکی بین‌المللی را نداشته و به هنگام معامله در خارج از کشور مجبور به استفاده از ارز نقدی و یا خدمات صرافی با کارمزد بالا می‌شوند.

زراعت‌بانک ترکیه شرایط ویژه و محدودی را برای ایرانیان غیرمقیم در این کشور فراهم کرده تا به شکل حقیقی یا حقوقی، یک حساب بانکی باز کرده و از خدمات متنوع بانکداری طراز اول و بین‌المللی بهره‌مند شوند.

گروه شرکت‌های نیلگام (ایران آنکارای سابق) با توجه به سابقه درخشان بیش از یک دهه فعالیت در ترکیه و اعتبار مالی بالا، مورداعتماد طرف ترک بوده و این امکان را برای ایرانیان فراهم کرده است که مشکل بزرگ ارتباطات بانکی با کشورهای دیگر را برطرف کند.

افتتاح حساب زراعت ‌بانک برای اشخاص حقوقی و شرکت‌ها

حساب حقوقی برای افراد غیر مقیم تنها با حضور مدیر شرکت و امضای وی افتتاح خواهد شد. برای این‌کار باید ترجمه اسناد شرکت مربوطه را نزد اداره مالیات ترکیه برده و از این طریق شماره مالیاتی مختص به شرکت‌ها را دریافت نمایید.

سپس با مراجعه به زراعت‌بانک، در کنار شماره مالیاتی اسناد ترجمه‌شده شرکت اعم از مدارک فعالیت، اساسنامه شرکت و سایر موارد مربوطه را به بانک ارائه داده و برای افتتاح حساب و آغاز تجارت جهانی اقدام کنید.

خوشبختانه به استثنای نیاز به ارائه آدرس معتبر در ترکیه برای ارسال ابلاغیه بانک، متقاضی ملزم به داشتن فعالیت تجاری، دفتر و یا نمایندگی در کشور ترکیه نخواهد بود و می‌تواند به عنوان صاحب شرکت با استفاده از خدمات اینترنت‌بانک به امور بانکی در ترکیه رسیدگی کند و همچنین از طریق کد سوئیفت، متناسب با سقف تعیین‌شده برای حساب در زراعت بانک، مبلغ ارز خود را انتقال دهد.

مزایا :

افتتاح حساب به نام شخص در کمتر از یک هفته

حساب با ارز دلار

بدون محاسبه مالیات اروپا

کارت فیزیکی مسترکارت یا ویزا کارت (با اعتبار 3 ساله )

ارسال کارت پس از 20 الی 25 روز کاری اززمان درخواست

امکان انتقال پول از هر حساب بانکی، صرافی و ...

امکان ارسال پول از طریق بانک های خارجی وصرافی های ایران

امکان ارسال حواله های بانکی بصورت آنلاین (محدود)

بانکداری اینترنتی ( Full Online Banking )

امکان داشتن کارت اضافی بر روی حساب ( Additional Card )

دارای تلفن بانک رایگان

ارایه صورت حساب و ریز کارکرد بصورت آنلاین (رایگان)

پشتیبانی 24 ساعته و تیم راهنمایی مالی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد