افتتاح حساب ترکیه

صفر تا صد افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب ترکیه

صفر تا صد افتتاح حساب در ترکیه

کارشناسی ارشد در کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که آمار متقاضیان تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی آن به‌ویژه در دوره کارشناسی ارشد، روز به‌ روز در حال افزایش است. تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا و اخذ پذیرش تحصیلی در این مقطع، همیشه از گزینه‌های پرطرفدار متقاضیان مهاجرت تحصیلی محسوب می‌شود. متقاضیان تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا، با تحصیل در کانادا، از فرصت اشتغال در کانادا نیز بهره‏مند می‏شوند و می‏توانند برای اخذ سیتیزن‏شیپ و اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

دوره‏ های کارشناسی ارشد در کانادا

دوره‏ های کارشناسی ارشد در کانادا به دو شیوه آموزش محور (Course Based) و پژوهش محور (Research Based) ارائه می‏شوند. دوره ‏های آموزش محور در واقع همان دوره‏های آموزش سنتی هستند. در این دوره‏ها، دانشجویان موظفند سر کلاس حاضر شوند، تکالیف درخواست شده را انجام دهند و در امتحانات شرکت کنند. در دوره‏های پژوهش محور، آموزش در خلال تحقیق و پژوهش به دانشجو ارائه می‏شود. این نوع آموزش عموما مختص کسانی است که قصد دارند بعد از دوره کارشناسی ارشد، به تحصیل ادامه دهند.

تحصیلات تکمیلی در کانادا

کانادا که محل زندگی بیش از دویست هزار دانشجوی بین ‏المللی است، نقش اصلی آموزش عالی در سطح جهان است. محبوبیت این کشور در بین دانشجویان خارج از کشور تعجب آور نیست، زیرا کانادا به مدارا شهرت دارد و با برخورداری از چندین دانشگاه واقعاً در سطح جهانی، برای کسانی که به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، کشوری مناسب است. در ادامه به بررسی دلایل بیشتری برای ادامه تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا خواهیم پرداخت:

چشم ‏انداز بین ‏المللی

در کانادا، دانشجویانی با دویست ملیت متفاوت در حال تحصیل هستند. جامعه دانشجویی کانادا، یکی از متنوع‏ ترین جوامع دانشجویی جهان است.

سرمایه گذاری در تحصیلات

تحصیلات عالی در کانادا از هزینه ‏های دولتی بسیاری برخوردار است و این کشور از نظر حمایت دولت از آموزش عالی، در صدر کشورهای OECD قرار دارد.

دو زبانه بودن

کانادا با برخورداری از دو زبان رسمی (انگلیسی و فرانسوی) و جمعیت چند فرهنگی، فرصت یادگیری یک زبان جدید یا ارتقاء مهارت‏های زبانی را به شما ارائه می دهد.

فرصت‏ های شغلی بعد از فارغ التحصیلی

اگر پس از اتمام تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا، همچنان تمایل دارید در این کشور اقامت کنید ، ممکن است واجد شرایط مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باشید که به شما این امکان را می‏دهد تا در مدت زمان مشابه مدت تحصیل خود، در این کشور کار کنید.

کیفیت زندگی

سطح زندگی در کانادا بسیار بالا است و این کشور به طور کلی از محیطی امن و باثبات بهره‏ می‏برد که برای ادامه تحصیل بسیار مناسب است.

https://mmconsultingfirm.com/fa/%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد